Меню сайту
Контакти
23000
Україна
Вінницька область
м. Бар
майд. Грушевського, 1

тел. (04341)2-11-72
eMail:
bar_bpu_licej@ukr.net
Погода у місті
Бар (м.)
Архів записів

ЗРАЗКИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО НАПИСАННЯ ТЕСТУ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

І рівень

Завдання мають по п'ять варіантів відповідей, із яких лише одна правильна. Виберіть правильну відповідь і позначте її біля номера завдання. Кожна правильна відповідь оцінюється 0.5 бала.

1. Вкажіть, у якому рядку в усіх словах однакова кількість букв і звуків.

1.Антракт, стерильний, яблуко, копита, завіса.

2.Навіювати, пильний, боятися, спокуса, земля.

3.Скоїти, завести, спокій, пень, кінь.

4. Їдять, щабель, розум, місто, розпестити.

5. Багатіти, діяти, пальці, пальто, корал.

2. У якому рядку всі слова пишуться з «ь»?

1.     Донецький, чернівецький, Гриц..ко, різ...ко. сон...ця.

2.     Багатьма, кін...чик, міл...йон, ремін..., літ...ні.

3.     Кіл. .це, їдал...ня, учительство-, німец...кий, доч...ці.

4.     Ручен...ка, джерел...це, Ковал...чук, вуз...ко, лял...ці.

5.     Тьмяний, радіст.., користю, брен...каТи. сім...десят.

3. У якому словосполученні слово „м'який" вжито в переносному значенні?

1.     М'яка подушка.

2.     М'який мох.

3.     М'яка земля.

4.     М'які долоні.

5.     М'які кольори.

4. Який фразеологізм є антонімом до вислову „стояти як пень"?

1.     Стояти на власних ногах,

2.     Стояти на краю безодні.

3.     Сидіти склавши руки.

4.     Бігти стрімголов.

5.     Скрутити собі в'язи.

5. Укажіть словосполучення, в якому вжито слово, утворене шляхом переходу з однієї частини мови в іншу.

1.     Черговий механік.

2.     Вийшли з операційної.

3.     Військовий лікар.

4.     Солодке печиво.

5.     Ванна кімната.

6.Позначте рядок, у якому всі іменники в орудному відмінку однини пишуться з подвоєними приголосними:

1.     Емаль, далеч, жовч.

2.     Акварель, тінь, мудрість.

3.     Мазь, вісь, суміш.

4.     Мить, суть, скатерть.

5.     Розповідь, папороть, область.

 

ІІ рівень

Завдання 1-3 містять три правильні варіанти відповідей.

Кожне завдання оцінюється 1 балом за умови повної відповіді на нього.

1. Укажіть рядки спільнокореневих слів:

  1. Лікувати, лікар, ліктьовий, лікарня.
  2. Вулиця, вуличка, вуличний, провулок.
  3. Квітка, квітник, заквітчати, квітковий.
  4. Струна, струнний, струнко, стрункість.
  5. Звір, звірок, звіриний, звіринець.

2. Позначте рядки, в яких усі іменники пишуться з НЕ разом:

  1. Сильний (не) жить; сірий, та (не) вовк.
  2. Надворі (не) года; це (не) щастя, а горе.
  3. Мучились козаки в (не) волі; трапилося (не) щастя.
  4. Сказати (не) правду; усунути (не) безпеку.
  5. Він (не) вдаха; відчувати (не) спокій.

3. Укажіть речення, в яких правильно розставлено розділові знаки.

  1. Мисливці якраз наїхали з міста і нічого не вполювавши, сіли вечеряти.
  2. Вони почули погоню, посхоплювались, і, пропустивши мимо себе загнаного  лося, зняли безладну стрілянину по вовчій  зграї.
  3. У цьому потічку під навислими лопухами купається білявий хлопчик, а викупавшись, перебігає він через долину та через леваду.
  4. Лось лежав на боці, відкинувши ноги, і тепер здавався ще більшим.
  5. Заскучавши сама, з лісу вийшла їхня гніда конячина, тягнучи сани, й поволеньки потюпала до річки.

 

Завдання 4-6 мають на меті встановлення відповідності. Навпроти кожного рядка, позначеного цифрою, запишіть відповідник, позначений буквою. Кожна правильна відповідь оцінюється 1 балом.

4. Установіть відповідність між словами та стилями, яким вони притаманні.

  1. Яблуневоцвітний, татусю,                       А. Науковий

легкий вітерець, ніжність.

  1. Зауважити, екземпляр, заорганізувати,    Б. Розмовний

розмір інвестицій.

  1. Декларація, пафос, суспільна думка,       В. Художній

прислухайтесь.

  1. Синтаксис, дослідження, висновки,          Г. Публіцистичний

велика затратність

                                                             Д. Офіційно-діловий

     5. Установіть відповідність між словами та способами їх творення:

1. Розбитий                                   А. Суфіксальний

2. Промінчик                                 Б. Префіксальний.

3.ООН                                          В. Суфіксально-префіксальний.

4.Самохід                                     Г. Безафіксний.

5.Вихід                                         Д. Складання

                                                    Е. Абревіація

6. Установіть відповідність між синонімічними фразеологізмами:

1. Мороз дере                               А. Ляпати язиком

2. Оком не моргнути                      Б. Мурашки бігають по тілі

3. Як намальований                       В. І вусом не вести.

4. Тертий калач                              Г. Стріляний горобець

                                                     Д. Молоти язиком

                                                     Е. Хоч у раму вправ

 

III рівень

Прочитайте текст, виконайте подані після нього завдання, які передбачають вибір речень, що містять певне мовне явище. Номер вибраного речення позначте поряд із номером завдання. Кожна правильна відповідь оцінюється 1 балом.

(1) От вони, ці горожани! (2) Все це — старий порох, що треба стерти. (3) І він до цього покликаний.

(4) 3 такими відрадними думками Степан непомітно дійшов до Хрещатика, відразу опинившись у гущині натовпу. (5) Він озирнувся — і вперше побачив місто вночі. (6) Він навіть спинився.

(7) Блискучі вогні, гуркіт і дзвінки трамваїв, що схрещувались тут і розбігались, хрипке виття автобусів, що легко котились громіздкими тушами, пронизливі викрики дрібних авто й гукання візників разом з глухим гомоном людської хвилі раптом урвали його заглибленість. (8) На цій широкій вулиці він здибався з містом віч-на-віч. (9)Прихилившись до муру, притискуваний нахабними накатами юрби, хлопець дивився, блукаючи очима вздовж вулиці й не знаходячи її меж.

В. Підмогильний

1. Позначте номер речення з однорідними підметами.

2. Позначте номери шести простих речень.

3. Позначте номери двох речень, які містять дієприкметники.

 

IV рівень (12 балів)

Складіть діалог на тему: "Що таке щастя?" Дотримуйтеся вимог щодо структури тексту (вступ (зачин), основна частина, висновки (кінцівка)) та єдиного орфографічного режиму.

Новини
Зразки тестових завдань
Пошук
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
. . . . . . . . .
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Час працює на нас
Час триває досить довго для того, хто користується ним; хто ж працює і мислить, розширює його межі.
Вольтер

Табло автовокзалу БАР
Розклад руху
автобусів

ReLaX
Друзі сайту
  • Український ЦОЯО
  • Сайт Президента України
  • Сайт Верховної ради України
  • Кабінет міністрів України
  • Міністерство овіти і науки України
  • Департамент освіти і науки Вінницької облдержадміністрації
  • Освіта Вінниччини
  • Освітній портал "ПедПреса"
  • "ПедПреса" (оновлений сайт)
  • Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
  • Газета "Вінниччина"
  • Медіа-Бар
  • Веб-сайти ВНЗ та ПТНЗ Вінниччини
  • Вислови про навчання
  • Додаток ліцеїста
    УЦОЯО
    Рідне
    Мова
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0