ПРО ПЕРСПЕКТИВИ РОБОТИ ЛІЦЕЮ В СТАТУСІ «НАУКОВИЙ»:
ІНТЕРВ’Ю З КЕРІВНИКОМ
Із 29 жовтня 2020 року Обласний гуманітарний ліцей-інтернат для обдарованих дітей при Барському гуманітарно-педагогічному коледжі ім. М. Грушевського продовжив свою діяльність як структурний підрозділ коледжу під новою назвою – «Обласний науковий ліцей-інтернат Комунального закладу вищої освіти «Барський гуманітарно-педагогічний коледж ім. М. Грушевського»».
Про перспективи, які відкриваються перед учнівською молоддю після набуття освітнім закладом нового статусу, ми вирішили поспілкуватися з Людмилою Валентинівною Хілінською – керівником ліцею, каденція якої на посаді директора була продовжена після виборів, що відбулися 16 грудня 2020 року в КЗВО «Барський гуманітарно-педагогічний коледж ім. М. Грушевського».
- Людмило Валентинівно, скажіть, чим обумовлено перейменування назви «Обласний гуманітарний ліцей-інтернат для обдарованих дітей при Барському гуманітарно-педагогічному коледжі ім. М. Грушевського» на «Обласний науковий ліцей-інтернат Комунального закладу вищої освіти «Барський гуманітарно-педагогічний коледж ім. М. Грушевського»?
Державна програма «Обдаровані діти», за якою працював Обласний гуманітарний ліцей-інтернат для обдарованих дітей, стала відповідальним етапом у житті нашого навчального закладу. За час функціонування в структурі коледжу ліцей пройшов шлях становлення, вироблення власних традицій, розробки нових форм роботи з талановитими дітьми, упровадження профільного навчання та неперервної освіти учнівської молоді в системі «ліцей-коледж-університет». Обрана у 2001 році стратегія розвитку ліцею дала хороші очікувані результати, безцінний досвід, усвідомлення причин невдач, яких, на жаль, нікому не вдається уникнути в роботі. Критерієм ефективної діяльності ліцею в структурі коледжу є, зокрема, результати науково-пошукової роботи викладачів та учнів: станом на сьогодні 176 наших ліцеїстів узяли участь і перемогли на II (у Вінниці) і III (у Києві) етапах Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України; 50 – стали учасниками і переможцями Всеукраїнського турніру юних істориків; багато років поспіль учні здобували численні перемоги в академічних, інтелектуальних, творчих, спортивних конкурсах, олімпіадах, змаганнях різного рівня.
...
Читати далі »