ВІДБУЛАСЬ ОНЛАЙН-НАРАДА ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ ОБЛАСНОГО НАУКОВОГО ЛІЦЕЮ-ІНТЕРНАТУ
17 жовтня у форматі відеоконференції на платформі «Google Workspace for Education» відбулося засідання педагогічної ради Обласного наукового ліцею-інтернату.
У нараді взяли участь: Самборська О.Д., в.о. директора КЗВО «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського»; Хілінська Л.В., директор Обласного наукового ліцею-інтернату; адміністрація коледжу, викладачі загальноосвітніх дисциплін, класні керівники та вихователі закладу освіти.
Хілінська Л.В. у своїй доповіді окреслила шляхи реалізації освітньої програми Обласного наукового ліцею-інтернату КЗВО «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського» на 2022/2023 навчальний рік, акцентувала увагу педагогічного колективу на важливості забезпечення ефективного виконання її завдань, необхідності застосування нових підходів до планування та організації єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом повної загальної середньої освіти, з урахуванням індивідуальних здібностей, нахилів та інтересів здобувачів освіти.
Викладач основ наукової діяльності Слободянюк Л.М. ознайомила педагогічний колектив із планом роботи наукового ліцейського товариства «Перспектива» Вінницького територіального відділення МАН України на 2022 / 2023 н. р. і поінформувала про стан залучення учнів до дослідницької діяльності за відділеннями та секціями, озвучила тематику науково-пошукових робіт у 2022/2023 н. р.
Погребнюк Н.О., голова циклової комісії викладачів фізико-математичних дисциплін, Слободянюк Л.М., голова циклової комісії української і зарубіжної філології, Хорошун Л.В., голова циклової комісії викладачів іноземних мов, Ковальчук Т.В., викладач історії України та всесвітньої історії, узагальнили результати проведення діагностичних контрольних робіт з української мови, української літератури, англійської мови, історії України, математики; висвітлили пріоритетні напрямки організації коригувального навчання; обговорили найбільш ефективні форми і методи роботи щодо підвищення рівня знань учнів в умовах очної, дистанційної та змішаної форм навчання.
...
Читати далі »