БУДУЄМО МОСТИ ВЗАЄМОРОЗУМІННЯ
Building Bridges International – міжнародний освітній проєкт, який у березні 2020 року започаткувала вчителька-ентузіастка з Уругваю. Згідно з умовами проєкту, щомісяця учні та вчителі з різних куточків світу проводять онлайн-зустрічі для невимушеного англомовного спілкування.
19 листопада до участі в проєкті долучилися три учениці 11-А класу Обласного наукового ліцею-інтернату. Вони отримали незабутні враження від свого першого досвіду безпосереднього спілкування англійською мовою з ровесниками та вчителями з Індії, Туреччини, Індонезії, Уругваю, Молдови, Польщі.
«Цей онлайн-захід справив на мене незабутні враження: від нервозності – до щастя від спілкування з абсолютно різними людьми! Це неймовірно цікаво, коли люди різних національностей збираються разом і спілкуються, розуміючи один одного. Усі вчителі, модератори проєкту, дуже привітні; завдання, запропоновані на конференції, були цікаві та легкі для розуміння. Під час онлайн-зустрічі панувала приємна атмосфера взаєморозуміння. Кожен студент та учень зміг на практиці використати свої знання англійської. Це чудова нагода зрозуміти свої сильні та слабкі сторони в спілкуванні іноземною мовою.
Дякую всім, хто доклав зусилля для того, щоб я змогла стати учасницею заходу. Дуже вдячна за корисний досвід!», – розповідає Марія Саврацька.
«Мені дуже сподобалась участь у проєкті Building Bridges International. Я хвилювалася перед його початком, адже раніше ніколи не брала участі в подібних заходах. Але там панувала дуже тепла атмосфера, я відчувала підтримку від організаторів та від своїх учителів. Це був незабутній досвід! Я поглибила свої знання з англійської та переборола власні переживання.
Після участі в онлайн-зустрічі потрібно було відповісти на кілька запитань, щоб отримати сертифікат. Мені все вдалось, і я планую брати участь у наступній зустрічі 17 грудня 2022 року», – поділилася враженнями Юлія Здоровик.
А на думку Анни Середюк, «участь у проєкті Building Bridges International – це цікавий досвід поспілкуватися з жителями інших країн.
...
Читати далі »