ЧЕРГОВА ОНЛАЙН-ПЕДРАДА ОБЛАСНОГО НАУКОВОГО ЛІЦЕЮ-ІНТЕРНАТУ
7 грудня 2020 року в режимі онлайн відбулася педагогічна рада Обласного наукового ліцею-інтернату КЗВО «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського», на якій було розглянуто наступні питання:
1. Особливості проведення профорієнтаційної роботи в умовах сьогодення.
2. Проблема вибору предметів на ЗНО-2021 та особливості підготовки до зовнішнього контролю знань в нинішніх умовах.
3. Інформація про стан підготовки учнів ліцею до I етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України.
4. Затвердження Положення про організацію проведення конкурсу творчих учнівських робіт за темою «Мій славний рід – моє коріння» для випускників 9 класів загальноосвітніх шкіл Вінницької області у 2020-2021 н.р.
5. Затвердження творчого проєкту «Перспективи професійного самовизначення в системі профільної освіти».
Засідання педагогічної ради розпочала, Хілінська Л.В., директор Наукового ліцею-інтернату, яка обгрунтувала доцільність та актуальність питань, винесених на порядок денний, та закцентувала увагу присутніх на важливості створення в навчальному закладі духу академізму, науково-пошукового мікроклімату, зацікавленості учнів дослідницькою діяльністю.
Із особливостями проведення профорієнтаційної роботи в умовах сьогодення ознайомила Григорчук Н.Г., вихователь ліцею-інтернату. Педагог презентувала основний інструментарій педагогічного колективу в конструюванні системи самовизначення особистості, окреслила систему профорієнтаційної роботи з учнями наукового ліцею-інтернату та випускниками 9-их класів загальноосвітніх шкіл Вінниччини, акцентувала увагу на важливості впровадження у навчальний план спецкурсу «Побудова кар’єри» спрямованого на підготовку молоді до професійного самовизначення та формування уміння будувати власну освітньо-професійну траєкторію.
Слободянюк Л.М. та Ковальська А.П., класні керівники одинадцятих класів Наукового ліцею-інтернату, поінформували всіх присутніх про вибір одинадцятикласниками предметів на державну підсумкову атестацію та зовнішнє незалежне оцінювання 2020 року, визначили основні труднощі повязані з виборм предметів ДПА та ЗНО у поточному навчальному році, висвітлили результати анкетування щодо подальшого професійного визначення здобувачів освіти.
Хілінська Л.В., директор Обласного наукового ліцею-інтернату, окреслила науково-методичну проблему над якою працює педагогічний колектив освітнього закладу у поточному навчальному році: «Удосконалення процесу формування наукового світогляду, творчого розвитку та самореалізації викладача й учня в умовах профільного навчання і професійного зростання на основі використання особистісно-орієнтованого підходу в освітній діяльності Наукового ліцею-інтернату»; ознайомила з нормативно-правовими документами щодо організації проведення конкурсу захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України у 2020-2021 н.р.; зазначила вагому роль вивчення спецкурсу «Основи наукової діяльності» для здобувачів освіти; інформувала педагогічний колектив про стан підготовки учнів ліцею до I етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України і терміни проведення науково-практичної конференції за темою «Мій інтелект – моя інвестиція в майбутнє» (08.02.2021-12.02.2021).
Наприкінці заходу педагогічним колективом було одноголосно затверджено Положення про організацію проведення конкурсу творчих учнівських робіт за темою «Мій славний рід – моє коріння» для випускників 9 класів загальноосвітніх шкіл Вінницької області у 2020-2021 н.р. та творчий проєкт «Перспективи професійного самовизначення в системі профільної освіти», які презентувала Хілінська Л.В, директор Наукового ліцею-інтернату.
Узагальнюючи підсумки педагогічної ради, Савчук П.Н., директор КЗВО «Барський гуманітарно-педагогічного коледжу імені Михайла Грушевського», кандидат педагогічних наук, наголосив на якості освітнього середовища, створенні наукового клімату в закладі, цілеспрямованому проведенні кожним викладачем профорієнтаційної роботи.
Педагогічна рада пройшла в атмосфері творчої співпраці, конструктивних пропозицій та рішень. Дякуємо усім учасникам за творчу співпрацю!
                    |