Ви Гість 
Вітаємо Вас Гість 
Головна РеєстраціяВихідВхід   
Меню сайту
Календар
«  Лютий 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

14:23
І ЕТАП МАН. СЕКЦІЙНІ ЗАСІДАННЯ

У ЛІЦЕЇ РОЗПОЧАЛИ РОБОТУ СЕКЦІЙНІ ЗАСІДАННЯ МАН

У вівторок, 4 лютого в Обласному гуманітарному ліцеї-інтернаті відбулося секційне засідання з суспільних дисциплін у рамках І етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України. У роботі секції взяли участь учні десятих та одинадцятих класів, викладачі ліцею, а свої наукові напрацювання з тематикою історичного та правового спрямування представили до захисту юні дослідники-ліцеїсти.

У своїх виступах учні обґрунтовували актуальність, важливість та особисті мотиви обраної ними до дослідження теми, розкривали науковий інструментарій свого дослідження: об’єкт, предмет, мету, завдання структуру та джерельну базу. Більшості учнів вдалося перед аудиторією розкрити ключові моменти свого дослідження та аргументовано обґрунтувати одержані в його ході результати відповідно до поставлених завдань. Усі захисти наукових робіт супроводжувалися підготовленими комп’ютерними презентаціями, що унаочнювало виступ-захист, і покращувало сприйняття наукової інформації.

Теми досліджень ліцеїстів викликали інтерес у присутньої учнівської аудиторії, про що свідчить багато поставлених до доповідачів запитань, окремі з яких викликали жваве обговорення.

Тематика доповідей:

Нацистська політика знищення ромів (циган) під час Другої світової війни (Виконавець: Н. Криклюк, 11-Б клас. Науковий керівник: Т.В.Ковальчук, викладач історії України, всесвітньої історії Обласного гуманітарного ліцею-інтернату).

Діти і війна: осмислення уроків історії – філософський, етичний, моральний, теологічний підходи (Виконавець: К. Палевський, 10-Б клас. Науковий керівник: Т.В. Ковальчук, викладач історії України, всесвітньої історії Обласного гуманітарного ліцею-інтернату).

Знищення євреїв на Вінниччині: уроки Другої світової війни (Виконавець: В. Гриценко, 10-Б клас. Науковий керівник: Т.В. Ковальчук, викладач історії України, всесвітньої історії Обласного гуманітарного ліцею-інтернату).

Правове забезпечення прав, свобод та обов’язків внутрішньо переміщених осіб (Виконавець: О. Бондаренко, 10-Б клас. Науковий керівник: Л.В. Швець, викладач правових дисциплін Барського гуманітарно-педагогічного коледжу ім. М Грушевського).

Особливості захисту прав неповнолітніх у кримінальному провадженні (Виконавець: О. Колодій, 10-Б клас. Науковий керівник: Т.М. Юзько, викладач правових дисциплін Барського гуманітарно-педагогічного коледжу ім. М. Грушевського).

Особливості функціонування системи оподаткування фізичних осіб в Україні (Виконавець: В. Паламарчук, 10-Б клас. Науковий керівник: В.М. Слугоцька, викладач правових дисциплін Барського гуманітарно-педагогічного коледжу ім. М. Грушевського).

Юридичні факти: роль та місце в системі правового впливу на суспільні відносини (Виконавець: В. Ремпович, 10-Б клас. Науковий керівник: В.М. Слугоцька, викладач правових дисциплін Барського гуманітарно-педагогічного коледжу ім. М. Грушевського).

Міжнародно-правовий механізм захисту прав і свобод людини (Виконавець: В. Савосіна, 10-Б клас. Науковий керівник: Л.В. Швець, викладач правових дисциплін Барського гуманітарно-педагогічного коледжу ім. М. Грушевського).

Сутність та зміст публічного адміністрування (Виконавець: Ю. Гутнік, 11-Б клас. Науковий керівник: С.М. Шандрук, завідувач кафедри соціально-економічних дисциплін, кандидат наук з державного управління Барського гуманітарно-педагогічного коледжу ім. М. Грушевського).

Особливості кримінальної відповідальності неповнолітніх (Виконавець: І. Невінська, 10-Б клас. Науковий керівник: Н.І. Бурятинська, викладач правових дисциплін Барського гуманітарно-педагогічного коледжу ім. М. Грушевського).

Комп’ютерна злочинність в Україні (Виконавець: А. Філіпова, 11-Б клас. Науковий керівник: О.В. Лемпій, викладач правознавства Обласного гуманітарного ліцею-інтернату).

Звичайно, представлені до захисту роботи були різними за якістю: глибиною, науковістю, методологічною відповідністю, але в будь-якому випадку, – це був перший науковий досвід учня, який розкрив розуміння наукової праці, сформував перші вміння та навички самостійної дослідницької діяльності, додав впевненості у власних здібностях та можливостях. По завершенні роботи секції в усіх був хороший настрій та позитивна рефлексія.

Переглядів: 99 | Додав: natali
Вхід на сайт
Пошук
МОН України
Департамент освіти
Вінницька ОР
ВРЦОЯО
БГПК
ПедПреса
СтопБулінг
Copyright Обласний гуманітарний ліцей © 2020-2015